Naszym celem jest zapewnienie usługi na najwyższym poziomie. Dbamy o to aby wysyłane przez nas paczki dotarły do odbiorcy szybko w nienaruszonym stanie. Współpracujemy z firma kurierską UPS, która jest liderem na światowym rynku spedycyjnym przez co zapewnia wysoką jakość usług. Paczki zazwyczaj wysyłamy jeszcze tego samego dnia po otrzymaniu zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia za pobraniem. Czas realizacji zamówienia to w większości przypadków jeden dzień roboczy – maksymalnie 3 dni robocze od momentu odnotowania pełnej wpłaty na koncie naszej firmy lub odnotowania informacji o wysyłce za pobraniem. Wynika to z konieczności sprawdzenia, konfiguracji i przygotowania sprzętu.

    Po wysłaniu Państwa zamówienia z magazynu otrzymacie powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki.

    Status doręczenia zamówienia możecie śledzić podając numer listu przewozowego na stronie UPS.

    Kurier UPS pierwszą próbę doręczenia podejmie następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu

    Przesyłki kurierskie są dostarczane w godzinach 9:00 - 18:00 w dni robocze.

    Jeśli kurier UPS nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do nr. telefonu skontaktuje się z odbiorcą. W przypadku, jeśli w pobliżu znajduje się Punkt Odbioru UPS –  będzie można odebrać przesyłkę właśnie tam lub skontaktować się z UPS i ustalić inny sposób dostarczenia.

    Podczas odbioru przesyłki prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera jej stanu opakowania ,macie Państwo pełne prawo do otwarcia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia naruszenia paczki, proszę spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody (dostępny u kuriera). Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po pokwitowaniu odbioru przesyłki, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.

    W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.

    Zwiększając Państwa poczucie komfortu każdą paczkę ubezpieczamy na wypadek kradzieży lub uszkodzenia. W przypadku zamówienia powyżej 700 PLN brutto firma REXIT pokrywa koszty dostawy. W przypadku zamówienia poniżej 700 PLN brutto koszt dostawy wynosi 20 PLN brutto.

    Dostarczamy również przesyłki poza granice Polski w tym przypadku zamówienie dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej będzie doręczone na terenie wybranych państw Unii Europejskiej w ciągu 3-5 dni roboczych od wysłania z magazynu.

    Do maila potwierdzającego wysyłanie zamówienia z magazynu dołączamy informację o numerze listu przewozowego z linkiem do strony, na której można samodzielnie sprawdzić status doręczenia. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt drogą mailową lub telefonicznie.


Porównaj 0